Łap potwory, ćwicząc tabliczkę mnożenia!
Po magicznej pracowni rozpierzchły się potwory: pokaźne, mniejsze, kolorowe Każdemu czarodziejowi zależy, żeby je złapać,najistotniej - by zrobić to szybciej niż przeciwnik!
W Eliksirze mnożenia zwycięży ten z graczy, który jako pierwszy schwyta 5 potworów. By to zrobić, musi zebrać cyfry, które pomnożone przez siebie dadzą liczbę równą numerowi stwora, znajdującego się na polu drugiego uczestnika zabawy.
Wydaje się proste? Nie tak nad wyraz, jeśli weźmiemy pod uwagę, iż z każdym ruchem będziemy sobie nawzajem przeszkadzali!
Na czym to polega?
Każdy z graczy ma na ręce pakiet dwustronnych kart: na górze każdej z nich znajduje się potwór oznaczony liczbą, a u dołu - eliksir z numerem. Zadaniem graczy jest wykładać karty w taki sposób, by w ich części stołu znalazła się kompilacja cyfr-eliksirów, których iloczyn będzie równy numerowi jednego z potworów przeciwnika. Oznacza to, że każda wykładana przez nas karta ma dwie funkcje - dla nas narzędziem jest strona z eliksirem, natomiast dla przeciwnika ważne są potwory, które stanowią jego cel.
Zwycięża gracz, który jako pierwszy schwyta 5 potworów.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Kolorowe karty, niebanalny temat i przyjemna oprawa graficzna bez wątpienia spodobają się najmłodszym uczestnikom zabawy i sprawią,ochoczo będą wracali do Eliksiru mnożenia. Tym samym łatwiej będzie przemycić zawarte w grze komponenty edukacyjne, a nauka będzie odbywała się w pewnym sensie mimowolnie.
- Zasady gry są proste do przyswojenia i wytłumaczenia, a sama rozgrywka jest wyjątkowo szybka i przyjemna. To my decydujemy, ile partii rozegramy, a wraz z kolejnymi grami, będzie rozwijał się nasz system planowania.
- w trakcie rozgrywki dzieci uczą się równocześnie mnożenia, jak i dzielenia, planując kolejne ruchy w związku chęcią przejmowania potężnych potworów przeciwnika.
Video
- Producent - REBEL.PL
- EAN - 5902650611832