Kiedy bohaterowie wynurzyli się z podziemi zamku Karak, przekonali się, iż zło wciąż nie zostało pokonane. Tym razem jednak nie zwyciężą go, korzystając jedynie ze swej broni. By powstrzymać Mrocznego Generała, będą musieli stworzyć prawdziwą armię!
Karak 2 to samodzielna kontynuacja wielokrotnie nagradzanej familijnej gry Karak – nie trzeba jednak znać pierwowzoru, żeby czerpać pełną radość z rozgrywki. Miłośnicy przygód w katakumbach zamku Karak mogą kontynuować wędrówkę, tym razem jednak już na powierzchni, po modularnej, heksagonalnej planszy.
Każdy gracz wciela się w rolę jednego z niezwykłych bohaterów przemierzających krainę otaczającą zamek. Herosi walczą z armiami potworów oraz gromadzą zasoby konieczne do zbudowania miasta i szkolenia nowych oddziałów, które pomogą im w wykonaniu zadania.
ZAWARTOŚĆ: 28 płytek krajobrazu, 6 tekturowych pionków bohaterów i 6 plastikowych podstawek, 6 kart bohaterów, 6 żetonów miast, 5 arkuszy bohaterów, 5 sztandarów, 6 kości bohaterów, 35 kości oddziałów, 30 żetonów punktów wytrzymałości, 30 żetonów budynków, 40 pokaźników żywności, 40 istotników drewna, 40 znaczników kamienia, 1 materiałowy woreczek, 32 żetony armii potworów, 1 tekturowy pionek Mrocznego Generała ze specjalną podstawką, 5 żetonów gwardzistów, 1 żeton Zarazy, instrukcja ERRATA Elspeth: umiejętność Magiczny galop prawidłowa treść umiejętności powinna brzmieć następująco: „(…) Raz na turę, zamiast normalnie się poruszać, gracz może poruszyć Elspeth maksymalnie o 3 płytki krajobrazu w linii prostej.
(…)” wymiar pudełka: 30x30x7,5 cm podarunek do gry Karak 2 (Victorius i Darius) pakiet promocyjny Karak 2. Komplet mieści 2 karty bohaterów, 2 kartonowe figurki i żeton miasta. Darius – Zwiadowca (do gry Karak), Victorius – Mistrz Miecza (do gry Karak 2).
ilość pakietów promocyjnych jest ograniczona. „Karak 2” | videoinstrukcja | Zasady gry krok po kroku