Dwa wzory, podwójna zabawa i nauka!
-
dwustronna - 2 grafiki edukacyjne do wyboru
-
uniwersalna pomoc dydaktyczna
-
obszerne zastosowanie w edukacji przedszkolnej i szkolnej
-
pozioma i pionowa oś symetrii
-
osie na macie oznaczone są za pomocą cyfr i liter
-
służy do wprowadzania komponentów programowania do zajęć dydaktycznych
-
pomocna w edukacji wczesnoszkolnej, matematycznej i muzycznej
Mata Kratka Zielona:
Jeszcze więcej powierzchni do zabawy i nauki! Mata podzielona została na 2 obszary o zróżnicowanym stopniu progresywnia - połowa asygnowana jest dla łatwiejszych gier, natomiast druga część pozwala na rozwiązywania trudniejszych zadań. Format 15 x15 zezwala na układania bardziej niełatwych dyktand obrazkowych. Obszerniejszy wymiar maty to obszerniejsze pola, które z powodzeniem mogą służyć do układania kart obrazkowych (flashcards). Mata dodatkowo dopełniające pola, zawierające gamę solmizacyjną, która może być wykorzystana w edukacji muzycznej oraz oś X i Y czyli układ kartezjański - przydatny w trakcie ćwiczeń matematycznych. Parametry osi X i Y są zgodne z układem sceny w Scratch, co umożliwia podawanie współrzędnych położenia "duszka" w Scratchu.
Mata Miasto:
Mata asygnowana jest do nauki programowania z zastosowaniem robota Codey Rocky albo innego robota posiadającego umiejętność podążania po linii.
Mapa zaprojektowana została, aby odwzorować miasto. Ulice umożliwiają zabawę robotem bez konieczności programowania. Sterując tabletem, najmłodszy użytkownik robota może się bawić, przemieszczając Codey Rocky narysowanymi uliczkami.
Uczniowie mogą wykonywać zadania polegające na zaprogramowaniu drogi robota (bloki ruchu), by docierał do oznaczonych miejsc parkingowych. Mogą tez zastosować czujnik Codey Rocky i zaprogramować tryb śledzenia linii, by robot poruszał się automatycznie po narysowanych czarnych liniach. Programowanie można powiększyć przez oznaczenie kolorami skrzyżowań i programowanie reakcji na dany odcień np. "Kiedy zobaczę czerwony, skręć w lewo".