Dwa wzory, podwójna zabawa i nauka!
-
dwustronna - 2 grafiki edukacyjne do wyboru
-
uniwersalna pomoc dydaktyczna
-
znaczne wykorzystanie w edukacji przedszkolnej i szkolnej
-
pozioma i pionowa oś symetrii
-
osie na macie oznaczone są przy pomocy cyfr i liter
-
służy do wprowadzania składników programowania do zajęć dydaktycznych
-
pomocna w edukacji wczesnoszkolnej, matematycznej i muzycznej
Mata Kratka Biała:
Aż dwa oddzielne pola do równoczesnej pracy 2 grup - kratownica i koła! Z lewej strony mata podzielona została na cztery części, każda z 16 polami. Prawa strona to 81 kolorowych kół, pogrupowanych kolorystycznie po 9 z każdej barwy. Mata z kołami nadzwyczajnie nadaje się do sudoku kubeczkowego i nie tylko. Część odcieni kół na macie to odcienie rozpoznawalne przez Codey Rocky. Na dodatek mata ma osobną przestrzeń z pięciolinią do zastosowania w edukacji muzycznej. Czerwone linie dzielą matę na symetryczne części. Osie na macie oznaczone są przy pomocy cyfr i liter. Mata znakomicie spełni oczekiwania podczas wprowadzania elementów programowania do zajęć dydaktycznych, będzie też świetną pomocą w edukacji matematycznej.
Mata STEAM:
Mata jest asygnowana do nauki jednocześnie programowania z wykorzystaniem robota Codey Rocky, jak i składników edukacji wczesnoszkolnej: matematycznej, przyrodniczej oraz informatycznej.
Mata składa się z 7 komponentów: