Wędrowcy znad Południowego TygrysuEksploruj lądy, morza i niebo wokół średniowiecznego Bagdadu w pierwszej części nowej trylogii, zaprojektowanej poprzez twórców serii gier o Zachodnim Królestwie.Kości, robotnicy i karty...
w przeciętniewiecznym BagdadzieWcielcie się w odkrywców, astronomów i kartografów, którzy w IX wieku n.e. Przemierzali lądy i morza wokół średniowiecznego Bagdadu, z misją zmapowania ziemi i nieboskłonu. Spotykaj Mieszkańców, rozwijaj swoją Karawanę, zarządzaj robotnikami i ekwipunkiem oraz spisuj Dziennik ze swej podróży, żeby wdać się w łaskę kalifa.Ułóż horyzont z kartTo twój silniczek.
Dzięki kartom Miast i Portów zyskasz nowe pola akcji, dzięki Górom - stałe umiejętności, a Morzom - jednorazowe bonusy.Dodaj MieszkańcówPod każdą kartą terenu możesz podłożyć kartę Mieszkańca o unikatowej zdolności.
Uruchomisz ją zawsze, gdy skorzystasz z tej karty terenu.Nieboskłon daje punktyNad każdym odkrytym terenem możesz dodać kartę Nieba. Odkryte gwiazdozbiory czy planety dodają źródła punktów zwycięstwa. Możesz je podwoić dokładając kartę Inspiracji.Zagraj kość albo robotnikaWykorzystuj kości na własnych polach akcji lub robotników na akcjach planszy głównej.
Alternatywnie możesz Odpocząć, żeby odzyskać kości i przesunąć się na torze Dziennika.Rozbuduj KarawanęWartości kości, których używasz na polach akcji, są uzależnione od twojej Karawany. Dodawaj do niej kafle z wybranymi symbolami akcji czy dochodu, żeby wzmocnić obraną strategię.DziennikPostępuj na torze Dziennika, by odblokować więcej kości, zdobyć bonusy, karty Inspiracji czy cenne kafle Karawany.
Dotarcie poprzez jednego z graczy do końca toru wywołuje koniec rozgrywki.Nowa trylogiaWędrowcy to pierwsza gra nowej kolekcji od Shema Phillipsa i S.J. MacDonalda - twórców linii Zachodniego Królestwa (Architektów, Paladynów i Wicehrabiów).precyzyjna kontrolaZbuduj inny silniczek w każdej rozgrywce!
Pozyskuj karty z prywatnymi polami akcji, umiejętnościami i sposobami punktowania, rozwijaj Karawanę, decyduj o długości gry.RegrywalnośćStrategia na odkrywanie terenów lądowych? Albo na rozwój Karawany? Akcent na Niebo? A może na szybkie ukończenie toru Dziennika? Wędrowcy to zasobność dróg do zwycięstwa i olbrzymia regrywalność.Wciągający tryb soloBardzo instynktowny rodzaj solo oferuje czterech wirtualnych przeciwników do wyboru.
Każdy ma inną strategię!Akcesoria w zestawie 3 dwustronne części planszy Głównej4 dwustronne plansze Gracza20 kości60 drewnianych istotników Wpływu4 drewniane znaczniki Gracza12 drewnianych pokaźników Robotników62 żetony Ulepszenia10 żetonów Dziennika48 żetonów metaliczników48 żetonów Zapasów36 kart Mieszkańca (54x86mm)36 kart Lądu (54x86mm)36 kart Wody (54x86mm)36 kart Nieba (54x86mm)16 kart Inspiracji (54x86mm)6 kart Planu (54x86mm)Instrukcja...