Zabawka sensoryczna, antystresowa – bąbelki
nieszablonowy przedmiot który jest imitacją folii bąbelkowej, którą tak niezwykle lubimy się bawić i zgniatać pęcherzyki. Nie istnieje chyba osoba, która nie kocha strzelania z foli bąbelkowej.
Push Pop Bubble to nieprzeciętny towar pomagający wyciszyć się nie tylko dorosłym,na dodatek dzieciom. To korzystne narzędzie w pracy z dziećmi z autyzmem.
Mata antystresowa da nieskończoną radość strzelania jednocześnie dla dorosłych jak i dla dzieci. Działa odprężająco i rozluźniająco dając uśmiech każdej osobie.
informacje technologiczne:
materiał: silikon,
wielokrotnego wykorzystania,
wydaje specyficzny dźwięk folii bąbelkowej,
odpręża i rozluźnia,
rozmiary: 12,5 × 12,5 cm, gr.1,5cm
Zabawka jest przyjemna w dotyku,
zarys: kwadrat,
Kolor: zielony,
liczba bąbelków: 36.
Zabawka sensoryczna po naciśnięciu wydaje dźwięk przypominający trzask pękającego bąbelka. Jednak to nie oznacza iż stało się coś strasznego, ponieważ iż matę odwrócimy i nasza zabawa może trwać dalej.
użycie antystresowe
Zabawka bąbelkowa antystresowa to wyśmienity gadżet dla osób przemęczonych, zdenerwowanych i potrzebujących relaksującej odskoczni. Mata bąbelkowa sensoryczna to także atrakcyjna zabawka dla dzieci, która wspiera rozwój zdolności motorycznych i ćwiczy śladowe rączki.
Dzięki zaimplementowaniu silikonu matę sensoryczną łatwo utrzymamy w czystości, dzięki temu zachowamy higienę.
Zabawka bąbelkowa produkowana z silikonu gwarantuje solidność i trwałość. Zabawka sensoryczna genialnie ćwiczy rączki najmłodszych i pomaga w rozwijaniu ich zdolności motorycznych.
Przykładowa gra na Push Pop Bubble
ZASADY GRY:
1. Wybierzcie kto inicjuje jako pierwszy (możecie zrobić to przy pomocy rzutu kostką, zagrania w,,kamień – papier – nożyce" lub w inny dowolny sposób)
2. Osoba która inicjuje wybiera dowolny rząd i wciska dowolną liczba bąbelków jedną ręką, w jednym rzędzie.
3. Kolejna osoba wybiera inny rząd z niewciśniętymi jeszcze bąbelkami i też wciska dowolną liczba bąbelków jedną ręką, w jednym rzędzie.
4. Gra toczy się do momentu wciśnięcia OSTATNIEGO bąbelka. Osoba która to zrobi przegrywa.
5. Wystarczy obrócić planszę i rozpocząć kolejną rundę!