Zabawka sensoryczna, antystresowa – bąbelki
unikatowy przedmiot który jest imitacją folii bąbelkowej, którą tak niezwykle lubimy się bawić i zgniatać pęcherzyki. Nie istnieje chyba osoba, która nie kocha strzelania z foli bąbelkowej.
Push Pop Bubble to doskonały towar pomagający wyciszyć się nie tylko dorosłym,też dzieciom. To prawidłowe narzędzie w pracy z dziećmi z autyzmem.
Mata antystresowa da nieskończoną radość strzelania równocześnie dla dorosłych jak i dla dzieci. Działa odprężająco i rozluźniająco dając uśmiech każdej osobie.
dane technologiczne:
materiał: silikon,
wielokrotnego wykorzystania,
wydaje standardowy dźwięk folii bąbelkowej,
odpręża i rozluźnia,
wymiary: śr.13 x gr.1,5cm,
Zabawka jest przyjemna w dotyku,
zarys: kolisty,
Kolor: szary,
liczba bąbelków: 28.
Zabawka sensoryczna po naciśnięciu wydaje dźwięk przypominający trzask pękającego bąbelka. Jednak to nie oznacza że stało się coś strasznego, ponieważ iż matę odwrócimy i nasza zabawa może trwać dalej.
wykorzystanie antystresowe
Zabawka bąbelkowa antystresowa to rewelacyjny gadżet dla osób przemęczonych, zdenerwowanych i potrzebujących relaksującej odskoczni. Mata bąbelkowa sensoryczna to także niebanalna zabawka dla dzieci, która wspiera rozwój zdolności motorycznych i ćwiczy małe rączki.
Dzięki zastosowaniu silikonu matę sensoryczną z łatwością utrzymamy w czystości, dzięki temu zachowamy higienę.
Zabawka bąbelkowa stworzona z silikonu gwarantuje odporność i trwałość. Zabawka sensoryczna świetnie ćwiczy rączki najmłodszych i pomaga w rozwijaniu ich zdolności motorycznych.
Przykładowa gra na Push Pop Bubble
ZASADY GRY:
1. Wybierzcie kto początkuje jako pierwszy (możecie zrobić to przy pomocy rzutu kostką, zagrania w,,kamień – papier – nożyce" albo w inny dowolny sposób)
2. Osoba która początkuje wybiera dowolny rząd i wciska dowolną ilość bąbelków jedną ręką, w jednym rzędzie.
3. Kolejna osoba wybiera inny rząd z niewciśniętymi jeszcze bąbelkami i też wciska dowolną liczba bąbelków jedną ręką, w jednym rzędzie.
4. Gra toczy się do momentu wciśnięcia OSTATNIEGO bąbelka. Osoba która to zrobi przegrywa.
5. Wystarczy obrócić planszę i rozpocząć kolejną rundę!